Nästa station: Alingsås, Alingsås

Idag ska jag hålla tal. Sen ska jag gå till Juneporten och sen nerför rulltrappan och sen ut på perrongen och sen på tåget som har destination Göteborg. Passerar ju naturligvis Alingsås på vägen dit och där ska jag hoppa av! Yeey! Förhoppningsvis står robin där och väntar på mig och hjälper mig bära alla grejjor. Tänkte att jag ska kånka med mig datorn också och så försöka föra över musik från Robins dator. 

Det var himla kul igår i skolan, det var ett manfall på ungefär hälften! Det var nog många som var bakis från sittningen. Hihi!

Är så shoppingsugen! Jag och syster ska till Allum imon. Hoppas jag hittar nått! Nått litet iaf... jaja.. får väl läsa på mitt tal lite...

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0