packad och glad.. eller?

Ja säger då det, denna flytten! Men nu är det mesta packat. Resten får jag lägga ner imon. Känns som om jag glömmer allt! Och har packat ner mitt hyreskontrakt.. Smart frida! Frågan är om man kanske lite gärna ska ta och leta reda på det nu, medan man har tid och kommer ihåg och så. Annars kanske jag står där imon och inte får nyckeln för att ajg inte har nått kontrakt, och då blir det svårt att leta upp det.

Ikväll blir det lite tacomys. Va egentligen tänkt att vi skulle åkt till gbg men jag är fan helt slut! Har inte vart såhär trött på länge tror jag. Blev lite för lite sömn inatt. Antar att jag är spänd inför allt också så att det påverkar en del.

Vill komma på nått käckt sätt att lägga vöer musik robin har på sin dator till min dator... Får nog kika lite på det.

vojvoj, nervös!

Kommentarer
Postat av: Malin

faan Fridaaa!! Du får inte flytta!! Vet att du åkte redan igår, men saknar dej likt förbannat hur mycke som helst redan!! Kommer inte bli desamma här utan dej! =(
miss you, babe! :'(

2007-08-19 @ 10:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0