Splittrat

Nu börjar det att dra ihop sig. Snart avgår flyttlasset mot jönköping! Blandade känslor måste jag säga. En del av mig tycker såklart att det ska bli hur kul som helst medan en annan, lite större del, helst vill stortjuta hela tiden och inte lämna Robin. Det är så mycket småsaker som man inte märker som är så viktiga, det är de som jag kommer sakna mest tror jag. Typ äta middag ihop, sova ihop.. Ja, alla sånna där obetydliga saker. Tillochmed när han är sådär jättejobbig att jag bara vill slå honom, tillochmed det kommer jag att sakna. Nä, det är svårt.

håller på och tvättar nu så att så mycket som möjligt ska vara rent när jag åker. självklart kommer jag aldrig få med allt rent men. Frågan är om man ska ta mig sig den smutsiga tvätten också. Kanske är lika bra.  Nä, fortsätta greja nu!

Kommentarer
Postat av: Hp

Fin fin visningsbild.

2007-08-16 @ 11:12:26
URL: http://hanipaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0