Världens längsta vecka

Okej, en vecka har gått i den stora staden Jönköping. Eller ah, i Jönköping kanske räcker, ska väl inte överdriva.  =) I vilket fall så trivs jag himla bra iaf. Längtar tills själva skolan kommer igång. Verkar så himla intressant och roligt! Första tentan är den 20/9 iaf. Och innan det är det en muntlig presentation och ett grupparbete. Efter den 21/9 är första kursen avklarad. Köpte bocker till den igår. 700 kr för tre böcker. Tack så jävla mycket typ! Men ska leta lite mer efter beg. böcker tills nästa kurs. Och kolla på internet. Fast på akademibokhandeln får man tillbaka 40% av priset om man lämnar tillbaka dem i fint skick när man är färdig med dem. Det är bra. Finns även en slags second handbokhandel på campus som också köper böcker av en. sånt gillar vi!

Denna veckan har varit evighetslång! Party måndag och tisdag, hemlängtan på onsdag(sov i alingsås =) ), fixa hemma på torsdag, akademisk introduktion och SWE(party i vatten) på fredag och robin och bio på lördag. Ikväll blir det mys hemma hos Robin, åker tillbaka imon bitti. Känns iaf som om jag bott där jättelänge, även om det bra gått en vecka. På tisdag är det insparkssittning och därmed avslutningen av insparken. Hoppas det finns biljetter kvar!

nä, det verkar bra allting, längtar!

Nästa helg kommer jag hem offentligt. Då vill jag träffa er!!

Kommentarer
Postat av: empa

ja! då kanske du vill gå ut och kolla på melody club i alingsås?
Det kostar 150 spänn för en biljett.
jag ska dit tror jag!

2007-08-26 @ 19:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0