Bratz

Idag har jag ägnat min dag åt att leka med mathilda och hennes bratz-dockor. Var och hälsade på hos farbror christer med familj och kollade lite på hur deras nya fina kök skulle bli. kommer att bli jättefint. Efter vi hade vart där åkte jag och mamma och handlade och sen hem och gjorde mat. Åt middag där och fick även kaffe, sen bar det av hemåt alingsås i snön. Eller a, det är ju inte mycket snö eller så men det snöade iaf när jag åkte. Hoppas på ett lager på typ 40 cm när jag vaknar imon.

Och imon när jag vaknar är det nyår och två år sedan ajg och robin träffades och även dagen då man aldrig vet vad man ska göra. Trodde ju att det hela var planerat men tydligen brast planerna lite och vi får väl se vad som händer helt enkelt. En trevlig middag med när och kära hade funkat fint för mig. Har inte så höga krav och inte så hög festsugennivå heller.

men nu ska jag försöka lägga in lite bilder från min kamera. hanns ju inte med igår eftersom det blev sunkkväll med massa godis och tjöt med töserna. men det var trevligare än att sitta här hemma och pula med kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0