Invigning

Idag har jag vart i jönköping med Robin samt invingt min nya kamera. Mestadels flummbilder på oss men ändå. Den funkar fint. Snabb är den och det är bra. Ska försöka lägga in dem på datorn sen och kanske välja ut "godbitarna" och lägga upp här. Och med mitt jättestora memorystick kan jag ta över 300 bilder, på bästa upplösning! Så det så! Slog på stort och köpte ett med 1 gb. lika bra det. Var på väg att ta ett 2 gb men ångrade mig i sista sekund. Tänkte att jag dessutom ska ta och kolla ifall det är samma ms som i min telefon, det hade ju vart tufft isf.

Vi var på ikea och fjantade runt lite också. Men båda var trötta och det var äckelmycket folk så det blev inte så långt besök. Men det hann att resultera i två kuddar till vår soffa (äntligen!), två förvaringslådor till vår hylla vi har i vardagsrummet och 24 st galgar. Så nu har vi galgar iaf. Och kuddarna passade jättefint. De ser större ut än vad jag väntat mig, men det gör inge alls.

Nu är halva ledigheten gjord. Känns lite trist, men samtidigt känns det som man vart ledig hur länge som helst.

Kommentarer
Postat av: Kempelito

Jag köpte ett 2 gb till min nya telefon, och hade ett på 1 gb över. Du skulle ha sagt till så hade du kunnat få det :P nu gav jag bort det i julklapp istället.. haha

2008-01-03 @ 01:56:46
URL: http://kempelito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0