Jag version 1.2

Kanske ska fortsätta på mitt "Jag-tema". Det gick hem hos en iaf. =)

Jag blev godkänd på tentan, med råge. *myser*

Jag har legat i sängen och läst heeela dagen.

Jag får ligga i sängen och läsa hela dagen, för det är en skoluppgift.

Jag har tänkt att baka bröd, förhoppningsvis idag.

Jag ska göra knäck, kanske idag eller så imon.

Jag är en sucker för det mesta julgodiset.

Jag har julklappar kvar att inhandla. Fy skäms!

Jag har faktiskt ringt Vätterhem och beklagat mig på städningen i lägenheten.

Jag har även ringt Länsförsäkringar i Jönköping, dessvärre utan svar.

Jag går i myskläder och har tänkt att göra det hela dagen.

Jag skolkade från skolan idag, men är glad ändå.

Jag ska nog läsa lite mer nu. Sen ringa mamma och berätta om tentan.

Jag hade 41 poängpå tentan. G var 30, VG 45.

Jag snubblar på mållinjen, som vanligt.



Kram på er alla, vi ses på hotellet på juldagen!!

Kommentarer
Postat av: emeliempa

fan vad segt ändå med så få poäng ifrån. Blir bättre nästa gång. =)
Ja, jag har sagt till johan att köpa biljett til mig nu. =)

2007-12-20 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0