jag

Jag gjorde julgodis med mamma igår. Det blir nog gott.

Jag har äntligen klackat om mina skoletter med nitar.

Jag vill dricka kaffe men...

..Jag ska på bio ikväll, Guldkompassen. Därför är det dumt att dricka kaffe, för då blir jag nödig.

Jag och elsk har kollat på Heroes hela veckan och jar bara 6 avsnitt kvar av första säsongen. Det är en bra serie.

Jag ska förmodligen träffa Fredrik imon och kolla på Robins match i Trollhättan.

Jag och Robin ska köpa julklappar på Överby imon efter hans match.

Jag fryser konstant på kvällarna nu mer, vet ej varför.

Jag prövade en jättesnygg jacka på Team Sportia idag, men det kostade 2000 så jag får endast drömma.

Jag har skrivit julkort som jag ska posta, helst idag.

Jag vill vara julledig, snart!

Jag längtar till jul.

Jag längtar speciellt till julaftons kväll.

Jag längtar efter Elinpelin. Kom hem!


Kommentarer
Postat av: empa

härligt inlägg. Heroes är bra, men orkar typ aldrig börja kolla ordentligt.
Den där filmen får du berätta lite om. =)

2007-12-18 @ 20:58:00
Postat av: Elin

va gullig du är! saknade dig massa me! men nu är jag hemma och lär väl bli kvar här :)

2008-01-02 @ 20:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0