kort och gott

Jag skäms faktsikt lite när jag tänker på hur sällan ajg bloggar. Jag tycker ju faktiskt att det är kul (även om ingen läser) med det är mest att tummen sitter fast som vanligt.

Julafton har iallafall passerat, lyckad som jag hade räknat med. Många trevliga klappar hos farmor, bland annat ett våffeljärn, pengar till en kamera och en glittrig ren. pengarna som jag fick ligger redan i netonnets kassa och jag har en liten digitalkamera. En sony. Hoppas att det kommer att funka bra. Efter mycket mat och klappar bar det iväg hem till mor och far och lite tjöt och en grogg för robins del och saft för min del eftersom jag lovade att köra.
Sen när vi kom hem startade nog den bästa kvällen i mitt liv (om man räknar bort när jag och Robin träffades)  Det låg nämligen ett litet paket kvar här hemma och väntade på oss båda. paketet innehöll två ringar så jag är numer förlovad. AHH!!!!! asglad och älskar min ring och självklart min älskling som jag fick den av.

Dagen därpå var det dags för pappas födelsedag och för vår del dags att släppa vår bomb. Det var svårare än vad jag trott men när jag till slut fick klämt fram det blev det många förvånade utrop och gratulationer och firande.
Efter tårta och kaffe bar det av till alingsås igen och dags för förfest innan hotellet och att berätta vår nyhet för alla vänner. Allt som allt en mycket lyckad kväll med alldeles lagom mycket vin och återseenden av gamla klasskompisar och andra kompisar.

Sedan detta har vi legat rätt så lågt med lite mellandagsrea och mycket läsande. Imon blir det jönköping och återlämning av min lägenhetsnyckel. Förhoppningsvis lite IKEA också kanske. :)

Nu blir det Grattis Världen, eftersom jag väntar på robin för att jagi nte vill gå och lägga mig ensam. Har vart ensam hela dagen och känner mig ensammast i världen.

image57
The Rings with a big R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0