Längtan!

Av någon anledning så längtar ajg så himla mycket till jul detta året. Förstår itne varför. Jag längtar efter att bli juledig, vakna upp på julaftons morgon med det där lite speciella pirret i magen, längtar efter att äta farmors goda amt, träffa hela släkten.Jag längtar efter juldagen, att fira pappa, sen äntligen få träffa elinpelin igen (som jag saknar henne!), ha en rolig kväll på hotellet med massa vänner. Sen bara ta det lugnt i några dagar och sen till mariestad och fira nyår samt fira att det är två år sedan jag och elsk träffades. Och sedan bara få ta det lugnt i en vecka till innan skolan börjar. Sen är det ju en annan anledning som gör att jag längtar också, men det är ju en hemlis! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0