Bio

Ikväll blir det bio med girlzeen. Ska bli trevligt. Allt om min buske - sexkomedi i trädgårdsmiljö. Kan inte bli annat än hysteriskt. Hoppas på hysteriskt roligt.

Idag har jag anmält mej till högskoleprovet. Ångrar mej så att jag inte gjorde deti höstas, så att jag kunde göra det nu i vår igen och då få ett bättre resultat än det dåliga jag kommer att få nu. Fast nu ska vi tänka positivt. klart att det komemr gå bra. Får skriva ut sånna där övingsprov från internet. Det ska gå bra. Så det så.

Hostan sitter i. Lite jobbigt... Det gör ont i mitt bröst och min hals. FEber också till och från, fortfarande. Men ska jobba imon. Lika bra. Jobba tills man stupar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0