Blaha

För det gick ju jävla bra med mitt jobbande då! Först så var det materialbrist på linen jag skulle vart på så fick vara på en annan. Spelar egentligen inte så stor roll, alltid kul att lära sig, men ändå. Rätt gött att gå och mussla i sin ensamhet. Sen strax innan rasten var jag på väg att få blodtrycksfall igen så jag fick sätta mej och vila en liten stund. Åt en banan på rasten och hoppades på bättring. Den bättringen varade typ en timma. Sen fick jag ringa Robin. Catharina nästan sparkade ut mej efter hon hade känt på min panna. Så fick gått till CAB och sagt till Stefan och orskade därigenom kaos eftersom det inte fanns nått folk som kunde ersätta mig. Så nu sitter jag här hemma och ugglar igen med dåligt samvete. Vill ju ha pengarna och får för mej att de tror att jag bara låtsas att vara sjuk för att jag inte ville jobba sent. men när jag funderade över det kom jag fram till att det var rätt okej att gå sent ändå. Extra pengar som jag inte skulle fått om jag jobbade tidigt, sovmorgon. Det enda trista är att man inte har nått socialt liv överhuvudtaget och inte får träffa Robin. Men sånt går ändå att ta när man vet att man inte ska jobba sent resten av livet. Fan.

Desperate housewifes börjar idag iaf. Får väl kolla på det. Eller gå och lägga mig.. Är rätt slut faktiskt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0