Fullt ös - medvetslös??

Idag känns det som om jag har varit igång hela dagen. Kanske är det för att jag är lite förkyld som det känns så.. Men ändå... Skolan mellan 8-16. Sen hem och börja med maten direkt, tacopaj. Diskade, åt, pyttepyttemys och sen på lasagnen. Just det, hann hänga upp lite tvätt däremellan med assistans av Obinen.  När lasagnen var färdig diskade jag och sedan hängde upp ytterligare en maskin tvätt. Nu, klockan 20.40 är jag färdig. Ska discha sen är jag färdiga för sängen. Längtar dit. =) Är sjukt trött. Lite dåligt samvete för att jag inte gjort några läxor, men nu orkar jag verkligen inte. Får försöka hinna lite plugg imon. Stryka med ena handen, laga mat med andra och plugga under tiden. Varför inte....

Träffade den nya engelskateachern idag. Verkar lite bitchig... Inte alls som anna... =( Men hon kanske är bra när man lär känna henne och har haft henne ett tag. Verkar dock som att det ska bli lite mer glosor nu, och det är ju alltid ett plus. Är ett av de bästa sätten att lära sig på, tycker jag .

Nu har Pärlan fått sin takbox också. Inte sett hennes nya look än, men enligt robin ser hon ut som en kub. Fan va snyggt det kommer bli då... Hoppas att förkylningen går över innan, eller iaf inte bryter ut. Vill inte vara sjuk när vi är där uppe. Menmen, nu väntar en lång och varm dusch, och sedan sängen! (som nu mer är bäddad med de allra mjukaste lakan! ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0