Home again

Hemma igen från snön. Var en kul resa. Lärde mej att åka skidor lite bättre. Men ser fortfarande ut som en nydfödd älgkalv på alldeles för långa ben. Men har åkt svart backe. Eller bakcar tillochmed. De var faktiskt två. Även om en av dem givck att jämföra med helvetet. Fy fan säger jag bara. Aldrig mer! De nvar jättebrant och jag vägade inte svänga. Hittade på en egen variant, sätta sig på rumpan och svänga över benen och sedan försöka resa mig igen. Gick väl sådär. Efter det övergick jag till att kana en bit på rumpan. Men så fick jag inte göra för Obin. Han borde ha en eloge för att ha stått ut med mej hela veckan. Och väntat på mej. Och lärt mej. Tyngden på dalskidan. =)

HC och Mando Diao i torsdags. För hög volym men annars ok. Sen närj ag vaknade på fredagen var jag sjuk. Inte bakfull, utan förkyld.

Ikväll blir det nog lugnt. Middag först. Och lite handling. Hoppas på bio också. Ser fram emot nästa helg! Lördag!! Ska jobba sent hela veckan, även på fredag, till 23....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0