Lat

Bion va väl sådär igår. Hade trott att den skulle vara hur kul som helst men så var inte fallet. Men kul att träffa mina bejbs igen. =)

Och helvetesförkylningen vägrar att ge med sig. Sover jätteoroligt om nätterna och vaknar helt genomsvett flera gånger om. Hostar sönder min röst gör jag också. Och, som om allt detta inte skulle vara nog, så har snuvan anlänt också. Och matlusten lyser fortfarande med sin frånvaro. Så min kost består för tillfället mest av drycker. Får väl försöka äta ltie ikväll när jag jobbar. Kanske är hungrigare då. Ett jävla helvete är vad det är!

Annars har jag nog inget mer att skriva. Drömde en konstigt dröm inatt, har känslan av att jag drömt det tidigare.. Men jag vet inte.. 
Planerna för dagen är nog inte heller så innehållsrika. Kom fram till när jag låg och filosoferade nu på morgonen att jag får gå en halvtimma tidigare hemifrån nu när jag ska åka buss till Vga. Men egentligen är väl inte det något problem, mest jag som är bekväm skulle jag tro. Sjukt bekväm man har blivit sen man fick körkortet.

Kommentarer
Postat av: Malin

De e rätt! Ett jävla helvete på jorden! =)

2007-02-12 @ 11:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0