Mardröm

Idag är det piggare på Solängen. Elelr var ju ganksa piggt igår också tills jag fock blodtrycksfallen och var tvungen att vara hemma. Sov mellan ett och halv fem typ. Robin väckte mej när han stängde dörren när han kom hem. Var helt slut. Och så bra som jag sov de timmarna har jag knappt gjort sen innan Sälen. Så de svarta ringarna som jag hade under ögonen igår morse försvann. Iaf större delen av dem. Så behövde nog den sömnen.

Idag ringde dessutom Contage och frågade hur jag mådde. Sen ringde de en gång till och sa att jag skulle vara på Autoflator, på P8. En ny line som ligger i a-hallen. Gött att vara i a-hallen, lite tystare och trevligare där. B-hallen är så brötig. Så hoppas att det kommer att gå bra. Dumt bara att jag åker buss. Så jag kommer typ försent. Eller en kvart sent. Och måste in till Contage efteråt och jobba. Eller måste och måste, men kan lika gärna göra det istället för att sitta ute i kylan och vänta på bussen. Lite mer ob dessutom. *woho*

Hade en jättehemsk dröm inatt. Först var det någon som försökte ta sig in i lägenheten och sedan hade personen en nyckel och gick in med den. Både jag och Robin låg och lyssnade och Robin vägrade att gå upp och kolla. Sen hörde vi hur personen satte sig på en stol i köket. Vi ropade hallå flera gånger men fick inget svar. Och hur mycket jag än kämpade så kunde jag inte se riktigt klart. Men det var nått ljus i lägenheten vet jag iaf. Till slut vaknade jag. Sen vågade jag inte somna om på flera minuter och låg och lyssnade efter ljud. Hoppade en halvmeter när grannen spolade i toan. Det var en sån där jätteverkligen dröm och man kände att den här personen ville occ något ont. Var fortfarande rädd i morse när Robin hade åkt så att jag inte kunde somna om med en gång. Han fick tillcohmed kolla i soffan och så innan han åkte så att det itne var nån där. En sådan mardröm har jag inte haft på år och dar, knappast någonsin.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0