Myskväll

Ikväll ska jag och Robin göra mat och mysa. Ska bli mysigt. =) längtat ända sem vi bestämde det. Det är faktiskt så som han sa igår, att även om vi bor ihop och träffas hela tiden så behöver vi också ha myskvällar. Annars blir det bara sånna där trista vardagsaker som man göra ihop. Typ diskar och laga mat och handlar. Behöver ha lite tid att bara sitta och kuckilura med varann annars tröttnar man nog ganska snart.

Och nu när förkylningen börjar att ge med sig så verkar det som om jag fått en släng av framtdisångest igen. Fast nu är det ännu längre fram än senast. Nu har ja ju bestämt att jag ska plugga i höst. Och antagligen flytta. Men efter jag pluggat färdigt då? Vet inte om jag bara vill flytta hem igen. Jag vill ju se världen. Bo i storstad, resa. Allt sånt som alla unga vill. Satt precis och läste (i nya cosmo) om några tjejer som var chefer på nattklubbar i sthlm. Sånt vore kul att göra. jobba ihjäl sig typ och vara sådär framgångsrik. Bara ha något som alla är avundsjuka på. Ett glammigt jobb liksom. Behöver inte vara nattklubbschef men nått lite halvglammigt då! Snälla, ge mig!! Men kommer det vara möjligt när allt är som det är nu? jag vet inte. Antar att man får ta det som det kommer. Först bli färdig med pluggandet iaf. Hoppas bara att jag kommer in till hösten. Annars blir jag nog lite besviken faktiskt. Och de två som jag mest vill komma in på är det i Varberg och det i Båstad.

Kommentarer
Postat av: elin

jasså det är därför de är så desperata efter mig på contage. när du ska va sjuk hela tiden- börjar på måndag.. jippi ... Vi hörs imorrn gumman! gött att du börjar må bättre!

2007-02-17 @ 00:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0