Sällskap

Och nu så har man pratat med sjukvårdsupplysningen och fått reda på att man antagligen har en vanlig förkylning. En virusinfektion i kroppen. Tackar ödmjukast. Så därför helst inget jobb denna veckan. Ska ringa till Contage och säga det sen, efter skiftbytet har vart. Nu lär de ju ha fullt upp med att skicka ut folk i Vårgårda-trakten. Och jag också också fått en hal massa olika råd om vad jag borde göra. Sitta upp och sova, dricka houngsvatten, dricka mycket överhuvudtaget, stunta i att äta fast mat och gå på soppa istället. Bland annat. Ska köpa en febertermometer också. Bara för att jag aldrig fått tummen ur att göra det innan.

Lade förövrigt på telefonen efter ett samtal på 50 ( !! ) min med min kära mor. jösses amalia, vad hade vi att säga egentligen. Men jag pladdrar väl på eftersom jag har tråkigt och känner mej lite ensam här i min svarta mysdress. Snyggt liksom. Längtar efter att Robin ska komma hem också. Måste handla lite idag. Måste ju ha i mej nått annat än te. Är nog rätt näringsfattigt. 

Sällskapsresan som sällskap tills han kommer kanske...? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0