SKA

Är faktiskt fortf kvar i skolan. En liten paus bara. Men det dåliga samvete hänger över mej. Men om några minuter slutar tvåorna och då får vi också vara i datasalen. Så slipper man sitta i foto b och frysa. Ska ringa tv3 också eftersom deras prislista är mucho konstig. Om NÅN vet vad cpt och cpp betyder i tvreklamsammanhang snälla, säg till mej, kvickt!! Men annars har jag gjort halva kampanjen. Stolt. Tillochmed gjort halva powerpointpresentationen. Det är ju prislistan som spökar nu.. Vill bli färig ikväll. Innan halv sju. Kl sju ska jag vara i Magra och äta semla. Blir jag inte färdig ikväll ska jag vara färdig vid tio imonbitti. Vad har reklamfolk för löner dessutom?? den som vet, berätta!

Nää, nu ska jag gå och kika om datasalen är ledig.. Sen ska jag stanna til halv sju om så behövs. Har fastnat lite nu för tillfället men. SKA. BLI. FÄRDIG!

Kommentarer
Postat av: empa

Lönen är nog ganska bra om man jhobbar för en tidning eller så. Fast det är ju sån konkurens.

2007-02-20 @ 19:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0