Skadad

Blev 8-19 i skolan idag. Sen hem och slappa lite kort och sen göra engelska. Fick gjort bokrecensionen. Uppsatsen får helt enkelt vänta tills imon. Men började lite kort på den, typ tre meningar. Borde fortsätta, känns som en engelsk dag idag. Med andra ord, min engelska flyter på iaf lite bättre än vanligt. Men nu är jag iaf färdig och ska gå och lägga mej. Because I'm worth it.

Hade ett jävla trubbel med min kampanjbudget förrut idag också. Räknade bara fel hela tiden. Räknade om hur många gånger som helst men ändå fick jag det inte att stämma. Tog bort och ta till i flera timmar för att få den riktigt. Till slut fick jag ordning på alla siffror som bara flaxade runt i mitt huvud. Av en budget på 10 000 000 fick jag 1 993 kr över. Rätt rba gjort ändå. Vissa hade typ svårt att göra åt alla pengar, jag tyckte det gick hur lätt som helst! De kunde gett mej lite. Så kunde jag köpt ett till Citypaket på 8 införande.

Ni hör ju bara på mej, mediaskadad. Den här kampanjen är nästan det enda ajg tänkt på de senaste 4 veckorna. Hela tiden har den dykt upp. Vissa gånger bara smågrejer men andra gånger har jag fastnat i tankarna. Typ när jag diskat. Funderat på vilket reklammetod man ska använda, vilka tidningar, vilka tv-kanaler. Allt som har haft med kampanjen att göra. Men nu ska jag iaf få lite välförtjänt ömn.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0