6/7 2007

Nu är snart veckan slut. Vilket innebär att vi snart åker till Falkenbrg! =) Men eftersom jag älskar mitt jobb så mycket har jag satt upp mig att jobba på lördag. Men det är bara från 6 till 12 så det är nog rätt lugnt. Tänkte gå ner till stan efter. Kanske göra slut på pengarjag  fick i studentpresent. De har jag tänkt att lägga på en resväska. Och skulle jag då köpa den på lördag kan jag inviga den på söndag! Fast iofs kanske det inte behövs så mycket packning. Men en fin en vill jag ha iaf. I hårt utförande.

Idag är nog den dagen som jag kommit upp i bra tid. Ställde klockan på åtta men snoozade fram till nio. Är piggare än evvah, typ. Nä, men har en massa energi i kroppen och det känns bra. Undrar om jag kommer att vara seg imon bitti..? ska ju upp vid fem och kommer ju jobba till elva ikväll. Men det är baara roligt!

Dagens to-do-list:
*ringa Eva-Lotta om tackkort. Måste få arslet ur vagnen och göra det. Folk börjar väl undra varför de inte får något tack!

*Ringa farmor och fråga om hon vill vara kattvakt. VIll hon inte det blir det kaos.

*Borde ju ringa Kungsörnen och säga att jag fått snabbmakaroner i ett fullkornsmakaronpaket.

*Samla ihop min gigantiska hög med tvätt och tvätta. Gör jag inte det kommer jag inte ha något att ha på mig på söndag.

*Göra mat och "matsäck" till jobbet

Bara att sätta igång då!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0