Från öronskabb till orgasm

Igår var det en sjuk dag på jobbet. För det första gick allt så himla fort, hela dagen! Det var skönt. Knappt några stopp alls. Sen efter middagen kom Elin. Då blev det hela ännu sjukare. Hon hade öronkli som snabbt förvandlades till mycket smittande öronskabb. Efter det blev hon skabbelin. Sen berättade hon om en som ringt till Karlavagnen en gång som hade en kompis som hette Åka. Han som hade ringt in hade inget körkort, men hans kompis Åke hade minsann fixat så att han kunde köra UTAN körkort. Jappjapp! En riktigt klippa, den här kompisen Åke. Sen efter sista rasten kuminerade det hela verkligen. Vi kom på varför killar bajsar så ofta och länge, det beror helt enkelt på att de har sin G-punkt där. Sen finns det tydligen Geishakulor, för killar. mums... Bak och peta bara, flickor! Jag skrattade så att jag låg dubbel iaf.

Idag har dagen flytit på som vanligt. Prata ltie med pappa. Försökte ringa mamma, men antagligen sover hon fortfarande. tänkte ifall någon av dom hade kommit fram till när vi ska åka på söndag, men icke. Men det blir väl typ vid elva, halv tolv. Så nu vet du det, Robin. =) Där är ju som du säger, egentligen behöver vi itne prata med varann, det räcker med att du läser min blogg. =)

Men nu ska jag ta på mig mina heta Contagekläder och bege mig ut mot bilen. Får inte glömma att fråga mamma och pappa om jag får låna golfen v 29 om jag får nått jobb.

Kommentarer
Postat av: empa

haha stört. kan nog ligga nått i att de vil sitta länge. Det har jag aldrig tid med.

2007-07-24 @ 10:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0