Hat, ett glödande hat

Jag kom på i veckan att jag verkligen hatar när folk pratar för sig själva. JAg var på väg att skriva att jag hatar människor som  pratar för sig själva men det är väl lite väl grovt. Det är ju inte månniskorna jag hatar, utan vad de gör. exempel i veckan, en jag jobbade med mer eller mindre hela veckan gick och pratade för sig själv hela tiden. Och som vanligt tar det ju ett tag innan man inser att personen i fråga faktiskt inte pratar till mig vilket i sin tur resulterar i att man fråga "Va?" hela tiden. Gah, jobbigt!!

Kommentarer
Postat av: empa

haha! Min mamma pratar i normal ton typ till katterna när hon är i köket. ibland lite med irriterad röst. Fan vad jag tycker det är jobbigt, och så kankse jag sitter och kollar på film. jag ba "vad säger du?"
mamma-"nä, jag säger till katten"
=P

2007-07-24 @ 11:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0