Loppislack

Pischen är piggare nu. Så pigg att hon till och med får gå ut. Hpn fick inte gå ut de två första dagarna efter operationen. men nu är det liv i luckan! fick till och med en liten present av henne, en liten näbbmus hade hon på något sätt lyckats fånga. Iuh! Jag slängde den.

Igår var det loppis iaf. I råglannaparken i  Främmestad. Stooor loppis! Jag köpte sex böcker och två sånna där duschhyllor. De håller jag på och lackar om just nu, till lilametallic. En ska jag ha i duschen och den andra tänkte jag plantera blommor i och hänga ute på balkongen. Himla fin färg blir det på dem iaf. Det är snart dags att lacka insidan på den första. =) Vi var hos Hanna och Lihv igår kväll också. Spelade kampen mellan kvinna och man och drack kaffe med baileys och öl. Jag och hanna vann båda omgångarna. Det såg ut som pojkarna skulle vinna båda gånger men vi tog igen allt! Hanna skötte sportfrågorna och jag skötte bilfrågorna! Haha! Inte för att jag kan något om bilar men lite kunde jag tydligen. robin blev lite putt och skyllde på att det berodde på att jag kommer ifrån landet.

Imon är det jobb igen, sen vecka denna gången. Men det ska väl gå bra. Är ju rätt gött egentligen om man tänker på att man får sovmorgon varje dag och itne behöver kämpa sig upp kl fem på morgonen. Det trista är att det inte är någon annan ledig på förmiddagen nästan och att jag itne får träffa robin på hela veckan. Blir först på lördag jag får se honom i dagsljus liksom! Sen på söndag morgon åker vi till falkenberg coh kommer hem på måndag eftermiddag.

Nä, nu är det dags för en omgång lack till! Det änna snurrar i hiuvudet på mig, är nog itne bra att lacka för mycket!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0