Môla maaasa mat!

Jag tänker för varje dag som går att jag borde bli en bättre bloggare. Men icke!
 
Idag åkte iaf robin till Polen och jag blev lämnad ensam kvar i Alinge. Men som tur är har Malört rådit bot på det. Iaf idag. Köpte, gjorde och åt massa mat. Och glass! Goffa! Den där behållaren blev minsann renslickad. Iaf av mig :) Men jag gillar faktiskt den glassen, jättemycket! Carté D'Or - creme di mascrapone. Såå god! Rektigt len. =)  Det grillade köttet var såklart också gott.

Nu blir det lite Backpacker sen göra frukost och sen i säng. Ska ringa mor först bara. Fan va vi pratar ofta! Helt sannslöst! Men måste ju berätta om lägenheten! Eller rummet i lägenheten!

Kommentarer
Postat av: Malört

Gottigott gott va de! Mm, får göras om - snart! =)

2007-07-16 @ 20:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0