Tekniskt

Har funderat lite på en konstig sak. I skolan, när jag hade kameran använde ajg den aldrig förutom när jag var tvungen, men nu saknar jag det som fan  att itne ha en kamera. Och även om jag skulle ha råd att köpa en nu efter sommaren när jag jobbat vill jag ju ha de pengarna till annat. Särskilt om jag flyttar till hösten. Men om jagi nte kommer in, och inte flyttar och måste fortsätta jobba så kan jag ju faktiskt köpa en kamera.

När man ändå är inne på den tekniska fronten, borde byta musik i mp3n. Typ nu! Pallar inte jävla Rix FM en dag till! När man börja att vänta på Karlavagnen och tycka att den ena programledaren är bättre än den andre då är det något som inte står rätt till!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0