.

Nu har jag gått hemma ensam alldeles för länge för mitt eget bästa. Är sjukt uttråkad. Verkar inte som om jag får något inackoderingstillägg för nästa månad heller. Surt. Vill ju åka med till Danmark. Hatar att behöva be mor och far hela tiden. Självständig? - Jo tjena liksom. Gah! Är så trött på det! Men hur kommer det bli ifall jag kommer in i jkpg? Kommer det bli lika svårt då eller kommer jag iaf kunna klara mig själv utan att behöva be dem hela tiden? Ingen aning.

Ni hör ju bara på mig! Sån här blir man när man gått ensam hemma och funderat för mycket. Borde göra något. Kanske ska gå ner och sola. Har inte solat på en vecka nu och det vore trist ifall färgen försvann. Åh, vill bara sova!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0