Årets festival

idag fick jag reda på  att jag ska vara på autoliv ända fram tills deras semester. Asbra ju! trivs ju som fisken i vattnet! Så det känns väldigt bra. något som däremot inte känns bra är min förkylning. Snorar som en liten unge. Vissa tjejer kan knepet att se ynkliga och sådär sjukmysig ut, jag set och som en stor snorboll med röd näsa och trötta ögon. fan. :)

Imon, eller idag egentligen startar årets Potatisfesitval. Då blir nog allt lite partaj. Ska bli trevligt. Inleder helgen med grillning på min elgrill på vår balkong. En liten sittning bara, jag och Robin och antagligen Lihv också. Öl och grill, det är fina grejjor! :)

Men nu blir det Simpsons!

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0