Borås City

Idag, i brist på bättre sysselsättning, bar det av till Borås. Och för en gångs skull inte knalleland utan in i centrum. Var mysigt. Turen resulterade för min del i ett par örhängen och ett par leggings. Sen en välförtjänt fika. =) EFter allt det blev det ändå en snabbis till knalleland där det blev ett nytt halsband till pischebus. Var också inne i min favvoaffär, lagerhaus. Tänkte kika efter några fler av den fågeln som jag fick av empa och johan när jag fyllde år, men hittade aldrig några. lite synd, vill ha helt fullt med sånna på balkongen. ihop med några söta ljuslyktor! Nä, nu bir det tv för hela slanten, har inget bätre för mig när robin är borta och kikar fotboll.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0