Drömmar

Förstår inte att detta med midsommar blir samma visa varje år. En sak man vet säkert är att det regnar iaf. Nu får man se hur firandet går till.. Jaja, det löser sig. Men idag är det shopping som gäller. Har iaf en sak jag ska inhandla, men det är en hemlis!
Hoppas på lite mys med Robin ikväll. Har hittat ytterligare ett nytt recept som jag tänkte försöka mig på. nån lax i folie är det iaf. Men det verkar gott. Och så ska man ha vin i det så då måste man ju dricka upp den flasken sen, den kan ju inte stå och bli gammal liksom! 

På tal om alkohol, igår stod jag och en jobbarkompis och drömde oss bort bland olika former av alkohol.  Typ som en kall öl på en uteservering, eller en liten drink... Fick öltips också, Millers light eller nått tror jag att den hette. Så den måste jag kolla efter nån dag! och när vi ändå pratar om att drömma så gick hela gårdagen åt till det typ. Iaf hela arbetsdagen. Stod bara och tänkte på vad jag skulle göra idag, min lediga dag. Och drömde om midsommar också. Jag var inte närvarande allt för stor tid av arbetspasset iaf!

Längtar efter att få träffa min älskling ikväll! inte kul att bara prata lite när jag kommer hem på natten.

so long suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0