Hormoner både högt och lågt

Jag tror bestämt att jag har gått och blivit blödig. elelrvad det nu heter. Är på väg att börja storlipa över de mest konstiga saker, till exempel Sjunde Himmeln (!) och Extreme Home Makeover (!!). Känner bara hur tårkanalerna fylls och halsen snörps ihop. Vad är det med mig egentligen?! Är väl några hormoner som spökar antar jag. Trodde att man var förbi allt sånt men icke!

Idag har jag vart och städat ur allt i skolan iaf. Känns bra. Och lite sorgligt ändå. ska dit imon också och köpa biljett till hotellet och lämna in mitt mediakort. Voj voj... Ska en sväng till den där affären jag aldrig fått gått till tidigare också imon. Bunkra upp inför den stora dagen. =)

På onsdag blir det iofs också en stor dag, ska ju fotas igen. Ska bli så himla spännande och se hur bilderna blir!! Tjuvkikade lite på de jag hämtade åt mamma idag. Najs.. =) Vem kan motstp en hel filmrulle på sig själv liksom!?!

Nä, kvällsmat nu, tekaka med ost och varm oboj, goffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0