Ned

Idag är jag tråkig. Hade lovat att jag skulle gå ut, men nu känner jag inte nått för det. Tror jag. Tjejutgång hade vart kul men det lär ju inte hända. Saknar tider som aldrig existrerat. Det låter som ett omöjligt företag men det är så det ligger till. Jag lyckas med det omöjliga.

Imorgon ska jag gå ner till stan, ska hämta bilderna från studenten och Danmarksresan! Wiie!  Köpa ett nytt rouge också eftersom jag tappade mitt på golvet idag. Surt att det var ett löst rouge och att burken landande upp och ned. Bice. Har nog egentligen inte råd heller men.. Får kika på det. Känner för ingenting just nu. Så får det nog bli.

Hoppas att allt mer uppåt imon, då händer det grejer nämligen! Trettio årskalas för kusin Helen och sen förhoppnignsvis hotellet. Men för tillfället känner jag såklart inte för det heller, så vi får väl se. Har en känsla av att jag kommer att bli tvingad i annat fall. både av den ena och den andra. Väntar bara på att telefonen ska ringa och övertalningsförsöken för kvällen ska börja. Är väl bara en tidsfråga. Eller så ringer ingen. Då känner jag mig verkligen lyckad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0