Samma visa varje år!

Årets potatisfestival slutade lyckat trots allt. Hotellet var roligt och även det jagoch Roobon var ute på söndagen var kul. nu när det väl är avklarat är det dags att bestäma något om midsommar. Samma visa varje år, man vet aldrig vad man ska göra! Eftersom jag är hungrig just nu känner jag för ett gammalt hederligt svenskt midsommarbord. Men får väl se hur det blir med det. potatisen är ju billig i år iaf. Kollade det igår, den färska är billigare än den gamla. Gott är det i vilket fall, så länge som den är färsk alltså! =)

Denna veckan är det sen vecka som gäller. Men tydligen är autoliv stängt på torsdag så förhoppningsvis blir det bara jobb imorgon också. Det är ju skönt iaf! Sen är det tidig vecka igen. Kom på imorse att  det är bättre med tidiga veckor för när jag går upp så där äckligt tidigt är jag inte lika trött som jag blir när jag ställer klockan på halv nio och sen ligger och snoozar till nio, eller ännu längre. Man blir helt enkelt mycket tröttare då. Fråga mig inte varför.

En fördel med att jobba är att radion är på hela tiden och man får i sig lite nyheter. Det är något som är bristvara på här hos mig. Men idag har jag faktiskt läst lite metro på nätet. Det är nog den tidning som jag tycker har den bästa nätupplagan. Alla de andra är så himla snurrig och svåra att hitta på! Menmen, nu ska jag försöka hänga med i världen lite grann iaf!

frukost nu, sen kanske plocka iordning lite på allt studentpresenter!

So long, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0