Snuttan!

Min katt är världens ynkligaste just nu. Fortfarande lite drogad efter narkosen. Är livrädd att hon ska kissa i sängen. Hon har redan spytt på vardagsrumsmattan. Menmen, lär inte bli några oönskade graviditeter nu iaf. Eller nån graviditet överhuvudtaget. världens ynkligaste som sagt, tur att hon inte kommer behöva göra om det!

jag är så jävla trött efter den här veckan. tur att ajg får sova länge nästa vecka! Funderar på att gå och lägga mig snart. Ska bara komma på vad jag ska ta med som frukost imon. Fredag ju!  Måste bestämma mig om jag ska åka ut till magra. Kan jag iofs lika gärna göra. Ananrs kommer jag bara sitta här ensam och tycka synd om mig själv. Loppis på lördag iaf.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0