Städdag

Midsommar slutade välle sådär. Har iaf ännu mer belägg för att man borde strunta i det. Menmen, shit happens, det gick ju bra till slut andå. Igår var man så klart lite bakis men det gick över framåt middag när jag kom på att det ju vankades kaka hema hos mor och far. SÅ jag, Robin och katten packade in oss i den lilla röda golfen och åkte ut till magra för att äta den glömda kakan. Efter det blev det lite korsordslösande med popcorn och alkoholfri dryck. Sen tillbaka in i den lilla röda och som ett rött streck åkte vi mot staden igen. Väl där köpte vi kebab och hyrde film. Igår blev det Babel med Brad Pitt. Den var bra. En sån där film med tre olika historier som allt eftersom vävs samman mer och mer.

Idag blir det städning för fulla muggar. Har jag iaf tänkt. Måste göra iordning alla mina studentpresenter. Och måste få bytt ena paketet med drinkglas. Hoppas bara det inte är för sent! Det blir nog vinglas istället för drinkglas. Funderade på ölglas ett tag också men saknar vinglas mer än vad jag saknar ölglas.  Visserligen är de ölglas vi har Robins men wtf. =)
Det som jag har störst problem med angående studentpresenter är vart jag ska göra av alla! Så himla mycket plats finns det ju inte i våra skåp. Slutar väl med att jag får riva ut allt i skåpen och omorganisera. jaja, det löser sig. Har ju iaf hela dagen på mig eftersom Robin spelar golf.

See Ya

                                                  image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0