Because it is bitter and because it is my heart

Äntligen en "ledig" tisdag då mna får vara hemma och slipper sitta i skolan i elva, tolv timmar. Hittilss har jag ägnat dagen åt Joyce Carol Oates. Det är ju faktiskt läxor det med. =) Bra läxor. Tänkt att jag ska gå ner till stan också. Måste till banken och sätta in inackorderingstillägget och föra över pengar till Loffert. Pengar som nu bara försvinner i havet och som från början skulle gått till en mycket trevlig vecka i Rom. Jävla Fly Me. Känns fruktansvärt surt då 600 kr kanske inte är så mycket för de flesta men för mej motsvarar hälften av de pengar jag har att röra mej med på en månad. Så sjukt sur! Fortfarande! Bara för den jävla konkursen har jag inte råd att åka någon annanstans heller. 'vill inte be mamma och pappa pm något helle, de har betalt ALLDELES för mycket åt mej det senaste. Har sjukt dåligt samvete över det som det är.  Åh, nu blev jag på dåligt humör också. Skit. 

Ska snart hoppa in i duschen, lite mer Oates innan kanske =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0