Crazy!

Pischen är helt galen idag. Springer runt som om hennes energi aldrig sinar. klättrar i gardinerna också. Det är ju inte så populärt kanske. Så hittills har hon fått sig otaliga duschar med vattensprayflaskan. Är synd, går ju hål i gardinerna när hon kläätar i dem ända upp till fönsterbrädan.. 

Är hemma och läser idag också. Men var tydligen nån film i eftermiddag som vi skulle se på i skolan. Antar att jag ska se den jag med.. Det är den dokumentärfilmen Al Gore har gjort. Kommer inte ihåg vad den heter men vet att jag såg den på Bonbon för några veckor sedan när vi var där och skulle hyra film. Nån miljötjofräs.. Kanske ska ta och göra mej iordning, Falk skulle skicka ett sms när hon visste var och när den var. Kanske blir panik. =) Skulle helst sitta hemma och fortsätta läsa men... 

På tal om läxor så måste jag komma på ett ämne till det nationella svenska-provet som är på tisdag. Det är den muntliga delen och temat är Moderna Tider. jobbigt... Tycker att det brukar vara rätt kul ämnen på de nationella annars men..  Jaja, ska väl återgå till Oates nu. Bittert som mitt hjärta heter boken för övrigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0