E-leg, äntligen!

Fick kommit iväg till banken efter många om och men. Mest för att jag upptäckte att de visst stängde tre idag, jag som trodde att de stängde halv 6. Ordnade e-legitimation också. Så nu Loffert, är dina pengar överförda. hittade en jättesnygg grön tröja också på White när jag var nere på stan. Var tvungen att inhandla. Trekvartsärmar, v-ringad och med tre stora knappar. Men mitt vanliga oflyt dök upp när jag råkade kladda olja från kattmatsburken på den. Hoppas att det går bort ändå. Lyckades ju få bort pizzafläsck från min vita kjol i somras. Var även och fixade några parfymprover. Sen när jag kom hem mötte en ashet robin mej i dörren med bar överkropp. mumma. Man kan ju inte annat än smälta.

Sen efter dusch och lite annat pill åt vi och sen handlade. kände inte föratt handla idag, men det är väl ett ont måste. Ett mindre sammanbrott i matlagningen också men, shit happens eller vad man ska säga. Så nu har man sett veckan avsnitt av Housewifes och har börjat räkna ner till att Grey's Anatomy börjar nästa onsdag! Wiiee!!
Ah, får väl krypa till kojs nu...  Natii, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0