Fortfarande inne i garderoben!

Och vi fortsätter med att sitta och trycka inne i vår garderob. Som nu har ett himmelsblått tak. Vackert värre. Syrenlila hyllor blir det dessutom. Alla möjliga färger! =) Garderobsrenovering har dock fått ett par avbrott, en trevlig tvkväll hos Johan, en fika med Elin och barnpassning åt Martin och Carina. Vattner hade tydligen gått där så hoppas att det blir en liten bäbis idag! Spännande! Sen skulle hon börja med min klänning. *pustar ut*

Ett annat äventyr hade Pischen idag också. Plopp i färgkaret, och vips så hade hon lila tassar. Det var inte riktigt lika roligt när hon blev tvångstvättat i handfatet. Stackars lilla taniga katt! Tur att vi inte behövde tvätta huvudet, då hade hon sett ännu tanigare ut.

Nää, nu ska jag väl äta upp resterna av pizzan och sen måla antar jag..  Är så trött, körde ju mamma och pappa så var uppe vid tjugo över tre i morse. Sov visserligen två och en halv timma när jag kom hem på morgone nmen är seg ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0