Helgen

Och nu så är helgen slut, för denna gången. Tur att det kommer en varje vecka. =) Har vart en lugn helg. Var ensam i fredag, vet inte riktigt vad jag gjorde. Satt vad datorn.. Sen igår skulle jag ju kanske gått till casa med drog mej ur och följde med manda och jocce och hämtade mamsen och papsen. Sen följde jag med till Magra och var hemma vid halv tolv därifrån. Då var det bara och ställa sig och göra glasstårta. Jag och Amanda kom på att vi skulle ha en liten överraskningsfest för mamma. Så vi var där idag, tillsammans med farmor och farfar. Mamma blev överraskad och glad så det blev lyckat. Presenterna var ett presentkort på Musses och typ ljusmanhcetter till en ljusstake hon har.  Så hon blev nöjd. Efter deras lilla tripp fick jag en väska och en klocka. Jättefina. fick också ett Juice Tubes-läppglans. Hur bra osm helst. Det är inte bra att börja köpa såt där dyrt smink... Blir lätt frälst. Precis som med dyra hårprodukter. Fast där verkar det ju osm jag redan är fast, tyvärr.

Nästa helg blir det kanse äventyr! Hoppas på det iaf. Skulle vara himla kul. Veckan blir nog rätt lugn. Bokrecension på torsdag och de andra dagarna lite PA. Ska fota. Undra om jag får låna Robins rygg.. Och kanske Elin och Lasse också..Inte glömma att fråga Aqua om..vad heter det.. overheaden. Måste kånka in den i foto b. Men nu blir det nog att krypa till kojs snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0