In i garderoben!

Idag har vi iaf påbörjat lit eav vår renovering av garberoben. Vi har iaf köpt färg. Det kommer bli fint. Ljusblått och ljusbrunt. Och sen blir det förhoppningsvis lite draperier och hyllor och annat smått och gott! Hoppas på avvikande färg på hyllorna också. Vi skulle till Jordnära också och kolla på hyllgrejer men det stängde 18. Både jag och Robin trodde att det stängde senare.

Annars har det väl inte hänt så mycket. Skolan fortsätter utan något som helst stopp. Sköt på bokrecensionen en vecka också, men jag hade lika gärna kunnat ha den nästa vecka. Det hade vart mycket då nästa vecka men jag hade klarat det. Det är jag helt övertygad om. Amanda och JoCCe har vart här både idag och igår. Manda verkar helsåld på Pischen. =) Det är jag också iofs :) Idag fick de tillochmed middag. Rosépepparlaxi ugn och färska pasta med paprika och chili-creme fraiche. Blev jättegott.  Brukar göra laxen med citronpeppar annars men gillar rosépeppar och minns att mamma gjorde så för länge sedan. 

Nä, nu är det Simpsons som gäller!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0