jidder

Då har man gjort högskoleprovet för första gången då. Jag själv är nöjd med mitt resultat, även om jag inte tänker berätta det förren jag vet vart det hamnar på skalan iaf. Ikväll blir det party och jag är helt färdig och väntar på malin. Är nöjd med detta resultatet också, lösögonfransar och hela kitet. =) Så ikväll blir det öl i gbg. Vet inte vart än, men det löser sig. Är lite seg men hoppas att det är övergående. :)

Njaa, hade änna brist på saker att skriva idag. Vill skriva lite sånt ja ginte borde och då är det bäst att hoppa över  det. Och tydligen är det hysteriskt löjligt att ha blogg. Iaf en sådan här personlig. Jaha, då är väl jag jävligt löjlig då. Bryr mej inte så mycket om det. Är så trött på nästan hela bunten. Men snart är det slut.

på tal om något helt annat så måste jag köpa en flaska spray i veckan. Detta går itne längre. Håretäär för långt för att få nån volym utan spray. :S

Nä, nu blir det kel med katten. Stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0