Menne då

Tillbaka till allt det vanliga igen efter myshelgen i Nkg. Åh, känns segt. Fast största anledningen till att jag är så seg just nu är att jag inte ätit med någon ordning idag. Blir rostat bröd med messmör och banan sen. känns nyttigt å så, är ju trots allt ett VV-recept. Och så te av något slag till. Köpte rabarber ocg grädde idag på Willys. Kul att de har sådana teer som man är van vid att bara kunna köpa i lösvikt i påsar. Borde testa liptons pyramidte nån gång också. Som lösviktste fast utan bök tydligen. Och jag vill ha violte. Borde gå till Tant Augustas nån gång och se ifall de har det, så gott! smakar som de dära tablettaskarna man ät när man var liten. 

Och flicker, vill ni leka med mej på lördag kväll?? Robin är i skövde och jag kommer att sitta och göra högskoleprov hela dagen så jag vill hitta på nått på kvällen. Var så längesen jag träffade alla. Känner verkligen inte för att sitta ensam. Det är jag less på. Jag vill åka till gbg och gå till Delirium och dricka öl. Kååååm åånnn görlz! 


Kommentarer
Postat av: din alldeles egna elin

vill leka! tror lasse å anders å dom skulle göra nåt grabbigt så vill nog inte hänga me dom. ni kanske vill me på teaterföreningsfest?? :S vi hörs!

2007-03-30 @ 10:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0