minidag

Blev en kort dag idag... Hemma på morgonen pga av magont och gjorde mdk. Sen svenska med läsa vidre-info och sen 40 minuters englska. Folk droppade av och vips var vi bara 4 st kvar, så vi fick gå hem. Var skönt. Men det är ju nu som jag skulle skrivit på My Hero istället för att sitta här och blogga. Men ska skriva bara jag skrivit detta =) Har en kopp the framför mej också så har ju bra förutsättningar. Snart kommer Robin hem också, så då blir det mat. Sen kika på bebisen! Tror jag iaf, det beror på hur länge Obinen har tänkt stanna.Vill inte vara där så jättelänge.. Typ till sju eller så..

Idag på engelskan fick jag lära mej att katter helst lägger sig hos dem som de gillar minst, bara för att visa att de är de som bestämmer. Särskilt om personen är katträdd. =) Hehe =) Och strycker sig sådär mot benen och sånt, bara för att visa liksom. Och markera revir. man lär sig något nytt varje dag.

Idag öppnar också studera.nu sin sån dära sökningsgrej. Söka till högskola och universietet. Ska nog söka idag, eller imon. Ska väl inte räkna med att högskoleprovet går så bra att jag kan söka på det.. Fast kanske ska vänta tills efter, ifall att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0