Vår

Nu är äntligen våren här! tillochmed på TV har de gått ut och sagt det. :) Våren till ära har jag på mej mina blommoga 70-talstunika. Het  =). Ska strax gå ner till östlyckan och möta lillstrumpa som kommre med bussen från Vga vid kvart i fyra. Förövrigt har jag inte gjort något vettig alls idag. Dåligt samvete som vanligt och kommer att få sitta med instuderingsfrågorna till mdkn ikväll. Men tror inte att det kommer vara så svårt. Känns som rätt självklara grejer. Upphovsrätten handlar det om för den som är intresserad.Ska inte ha prov än på den utan gå igenom några mer lagar innan. Tycker att det är en rätt kul del av kursen. Intressant. Och bra att kunna.

Pischen är överaktiv förövrigt. Hon har kommit lite i andra hand nu när vi grejat med garderoben. Det blir ju aldrig färdigt heller. Menmen, vad gör man.  Men så fort vi är kalra ska Pische-bus komma i första hand igen.

Och allt har ordnat upp sig med balen nu. Känns himla skönt. Jag och Kajsa ska gå. Bil och allt är fixat. Ska bara ringa fotografen och fixa tid för håret. Börjar änna bli brått. Ska försöka koma ihåg att ringa idag. Nä, nu blir det promenix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0