Vill allt, NU!

Aaalldeles ensam ikväll. Är trist. Inte så sugen på det. Inte idag iaf. så det är jag Pischen och Hannah. Kill Hannah. Tack lillstrumpa för tipset. Precis min smak, lite likt Hole. Äter fysfys. Varvat med lit emörk choklad. Gott. Var lite inne på vindruvor först, men det har jag ätit så mycket det sista så nu fick det bli fysfys ist.Gott det också. Lätt att man glömemr av dem. Snöar in sig på sina gamla vindruvor.  Eller gamla är de ju inte men.. Då hade de vart antingen russin eller så vin men ändå. U get what I mean.

Och verkar som det blir casa imon då. I vanlig ordning försvinner mitt sug då fort jag får bestämt att jag ska dit. men det blir säkert kul. Men vill inte gå ut riktigt så. Vill gå ut och sitta på nån bar eller så och dricka lite öl eller nån drink. Inte gå på klubb så. Bara sitta och mysa och prata med kompisar. 

Katten försöker hela tiden hälsa men det blir bara massa fyror eller nått sånt. hon har ju liksom inte lärt sig att skriva än. =) Men nu ligger hon och äter på de där "bladen" som är runt physalisen. De är jätteroliga, de prasslar ju!! Det sötaste är när hon tar ett i munnen och smyger iväg med det. Då bara man smälter ju. =) Vet inte vart hon gör av alla grejer. lär väl hitta en hel del när vi plockar in allt i garderoben igen. Den är förövrigt färdig nu, bara lullullet som ska till. typ korgar för underkläderna och sånt. Spegel, skofack. Lite småpill. Vi har BG's snyggaste garderob iaf. Känns kulatt göra något åt ett annars avglömt "rum".

kikat lite på Au Pair grejer idag med. Kan inte bestämma mej. Vill ju göra allt. På en gång helst! =) Men vet itne om jag vill åka ett år, och då kan jag nog inte åka med nån organisation, iaf inte EF som är det enda jag kollat på. Ska kika på STS också. Annars hittade jag massa annonser på Jobsafari.se  Jaajaa, vi får väl se hur det blir.

Åh, vet inte vad jag ska hittapå ikväll!!! GAH!

Kommentarer
Postat av: malin

Blirre casa ikväll lr?! Ja åker å jobbarnu, men ringer dej sen på rasten!

2007-03-17 @ 13:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0