30 kg kattmat

Egentlgien är det big No No att sova på dagen, iaf mer än en halvtimma. Men det är ju ack så skönt. Pischen är glad idag, hon har fått massa mat som tydligen är jättegod. DOggys tetrapack för den som bryr sig. Så nu har vi 80 burkar kattmat hemma. Bra att ha en pappa som skjutsar kattmat från ena änden av landet till den andra. Pischen har också fått 25 kg kattströ, så det ska vi väl klara oss ettt litet tag på det med.

Idag fotade jag Robin på golfbanan. Två av bilderna blev faktiskt jättebra. Men ska använda alla. Lika bra. Synd bara att jag inte ha några studiobilder. Skulle ju haft det... Men bara jag får in det är mitt resonemang nu. Det måste ju iaf vara bättre än inget. Jag kommer nog att få t astudenten igår trots allt. Bra Frida, starkt jobbat, faktiskt.

Nä, nu ska jag och Pischen gå och läsa relationsknep i cosmo. Kolla in lite av de hunkar sombrukar figurera i tidningen också. Slurp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0