Åh, äntligen!

Äntligen har man en dator igen. Fast har inte lärt mej detta tagentbordet riktigt än, så när jag ska göra ett a är det lätt hänt att man kommer åt caps lock. Men man lär väl sig så småning om.

Igår var vi och grillade hos mina paranteser. De som har bilen som jag och Kajsa ska åka i på balen var också närvarande. Blev en trevlig kväll. Och fin bil =) En Ford Galaxy tror jag att det var. På dagen igår var vi ute på promenix. Runt i nolhaga och lite så. Himla mys. Idag blir det solning vid lekplatsen. =) Ska försöka plugga lite under tiden. Typ en bokrecension och lite engelska. Förena nytta med nöje liksom. I samband med öl och vindruvor då också =)

Jag fyller 20 om två veckor. Ska bli himla kul. Och om tre veckor sätts betygen. Med andra ord, jag har en jävla massa att göra! Det blir skolan 24/7 kommande veckor. Men längtar ändå som en tok efter studenten och allt runt den :) och så 20årsdagen då såklart =) Och dagen innan den så vi vara flytthjälp, så det blir en hektisk helg där. Menmen, nu blir det sol, vindruvor och öl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0