Ännu en sak att stryka från listan

men Empa lilla, problemet att komma till magra är väl det minsta! Har ju massa som åker. Elin och malin kommer ju så. Elelr det hoppas jag iaf. Annars kan du åka med mej och Robin, eller med mina paranteser i värsta fall. Och det är ju flera som ska till stan efteråt så. De löser sig tjejjan!

Idag kan jag stryka ännu en grej på min att göra innan studenten. Har nämligen redovisat och lämnat in mitt sista foto-arbete. Temat var vår. Ska bara kompletera det med två storformatsbilder. Och imon ska jag göra färdigt mitt PA. Ska fota manda nu till det. Bara komma på sen också hur man gör bilder i photoshop svartvita med färgade detaljer. Blir nog ok, hoppas jag.

Keep up the good work, Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0