big size

Jag har återigen drabbats av min årliga festival. VILL VILL VILL!!!Arvika är det som hägrar mest. Snälla då. följ med! Massa me like-artister. ni akn ju kika själva här. Och sen ringer ni mig och säger att ni självkalrt följer med. ELin, kooom igen =)  Du gillar ju Bloc Party..

Ikväll dricker man öl och gör tacopaj i big size. Typ långpannesize. Men den är ju god så. Och alltid bra att ha sin egna version av pan pizza i frysen. =) Shit, det där är vuxenpoäng, göra storkok. Fan. Imon blir det koll på stan efter tavla och sen besök av mor och far. Sen ska Obin spela golf. Så får väl se vad jag hittar på då.. kanske städa. Elelr nått roligare. Får se då.

En vecka kvar till min födelsedag, två veckor kvar till balen, två veckor kvar tills betygen sätts, fyra veckor kvar till studenten. Nära! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0